CoolModels RC Supplies
  Αρχή σελίδας » Κατάλογος » Βασικοί Κανόνες Ασφάλειας για Multirotor Ο λογαριασμός μου  |  Περιεχόμενα καλαθιού  |  Ολοκλήρωση αγοράς   
Κατηγορίες
Κατασκευαστές
Νέα προϊόντα Περισσότερα
Redox 12V/5A Power Supply
Redox 12V/5A Power Supply
15.00EUR
Πληροφορίες
Βασικοί Κανόνες Ασφάλειας για Multirotor
Worldwide Shipping
Σύντομος Οδηγός για Multirotors
Σύντομος Οδηγός για FPV
Εναέρια Βίντεο
Εκπτωτικά Κουπόνια
Αποστολές & επιστροφές
Όροι ασφάλειας
Όροι χρήσης
Επικοινωνία
Βασικοί Κανόνες Ασφάλειας για Multirotor

Βασικοί Κανόνες Ασφάλειας για Multirotors (και όχι μόνο)

Για να γίνεται ασφαλής χρήση των Multirotors για εμάς και τους γύρω μας, θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή σε μερικούς βασικούς κανόνες αλλά και ότι κάνουμε να γίνεται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Α) Τα Multirotors είναι ιπτάμενα μοντέλα και όχι παιχνίδια. Η πολυπλοκότητα και η ισχύς αυτών των συστημάτων είναι πολύ μεγαλύτερη απ' ότι μπορεί να φανταστεί κανείς για το μέγεθός τους. Για τα μικρά Multirotors οι ηλικίες χρήσης θα πρέπει να είναι για άτομα άνω των 14 ετών και για Multirotors άνω των 2 κιλών για άτομα άνω των 18 ετών.

Β) Πριν προχωρήσουμε σε αγορά οποιουδήποτε Multirotor, ρωτάμε πληροφορίες σχετικά με αυτά σε εξειδικευμένα καταστήματα (όπως είναι το Coolmodels.gr) ή σε έμπειρους χρήστες (επίφοβο). Υπάρχουν και τα Ελληνικά μοντελιστικά Forum από τα οποία μπορούμε να αντλήσουμε σημαντικές πληροφορίες, όπως είναι: aeromodelling.gr petame.gr aermodelistis.gr

Γ) Η εμπειρία πτήσης είναι πολύ σημαντική, πριν πάρουμε κυρίως κάποιο μεγάλο Multirotor. Είναι εξαιρετικά δύσκολη η πτήση και απαιτεί υπομονή και επιμονή για να μάθουμε να πετάμε. Ένας εύκολος τρόπος είναι η εξομείωση πτήσης τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων σε Υπολογιστή. Ο Phoenix Simulator είναι μια πολύ καλή λύση. Επίσης η αγορά ενός μικρού Multirotor είναι πολύ καλή επένδυση για εκμάθηση, καθώς θα μας γλυτώσει από κόστη και λαχτάρες.

Δ) Αφού προχωρήσουμε σε αγορά του Multirotor, κυρίως έτοιμων συστημάτων, ζητάμε από το κατάστημα που προμηθευτήκαμε το Multirotor να μας εξηγήσει αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του αλλά και βασικά χαρακτηριστικά του, όπως:
1) Πόση ώρα πετάει
2) Πως ξέρουμε πότε πρέπει να το κατεβάσουμε
3) Με πόσο αέρα μπορεί να πετάξει
4) Τι πρέπει να γνωρίζουμε από ρυθμίσεις στην Τηλεκατεύθυνση
5) Πως φορτίζουμε και ποια τα μέτρα ασφαλείας κατά την φόρτιση (πάντα παρόντες κατά την φόρτιση, ποτέ ξελίγωμα των μπαταριών και αποθήκευση των μπαταριών σε άφλεκτα μέρη)

Ε) Τις πρώτες πτήσεις τις κάνουμε πάντα με κάποιον άνθρωπο να μας προσέχει, σε τοποθεσία μακριά από κόσμο και περιουσίες. Πετάμε σε χαμηλό υψόμετρο, έως 50 μέτρα το πολύ και προσπαθούμε αρχικά να το έχουμε υπό έλεγχο. Δεν πρέπει να κάνουμε πράγματα που ξεπερνούν τις δυνατότητές μας ή την πτητική μας εμπειρία. Επίσης πριν την απογείωση τηρούμε ευλαβικά τις οδηγίες που μας έχουν δώσει ή το εγχειρίδιο λειτουργίας και για να είμαστε σίγουροι σημειώνουμε μια λίστα ελέγχων πριν από κάθε πτήση. Στην αρχή πετάμε χαμηλά και σταθερά και ελέγχουμε αν είναι όλα καλά πριν συνεχίσουμε και κάνουμε κανονική πτήση ψηλότερα. Τέλος, τα αντιμετωπίζουμε σαν οπλισμένα όπλα, όσο είναι συνδεδεμένα στο ρεύμα τους και φορούν τις έλικες. Πάντα αφαιρούμε τις έλικες όταν κάνουμε δοκιμές με το ρεύμα συνδεδεμένο.

Ζ) Αφού του "πάρουμε τον άερα" και θελήσουμε να πετάξουμε, κυρίως για φωτογραφία ή βίντεο, σε σημείο όπου υπάρχουν άνθρωποι ή περιουσίες, φροντίζουμε:
1) Να πάρουμε άδεια από τους παρόντες ή τις αρχές της περιοχής
2) Να ΜΗΝ πετάμε ποτέ πάνω από τον κόσμο!
3) Θα πρέπει πάντοτε όταν πετάμε δίπλα σε κόσμο να έχουμε ασφαλή απόσταση και υψόμετρο, έτσι ώστε αν πάει κάτι στραβά, να μην υπάρχει πιθανότητα το Multirotor να φτάσει στο κόσμο.
4) Να έχουμε πάντα κάποιον μαζί μας για να ενημερώνει τον κόσμο πως ο χειριστής είναι συγκεντρωμένος και δεν μπορεί να συζητά την ώρα που πετάει αλλά και για να απομακρύνει τυχόν παιδιά που θα τρέξουν επάνω στο Multirotor, καθώς θα το θεωρήσουν παιχνίδι. Δεν είναι μόνο τα παιδιά, ο κόσμος γενικά δεν καταλαβαίνει την επικινδυνότητα και την πολυπλοκότητα ενός Multirotor και θα πρέπει να έχουμε το νου μας.

 

 

Αν τηρήσουμε αυτά τα λίγα βασικά πράγματα, οι πιθανότητες για κάποιο ατύχημα δικό μας ή των γύρω μας μειώνονται κατά πολύ.
Η αλήθεια είναι πως έχουν γίνει πολλά ατυχήματα. Ευτυχώς ακόμα τα Multirotor διατηρούν καλή φήμη, αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο αν γίνει κάτι άσχημο να χάσουμε την αξιοπιστία μας, όλοι μας και να μας απαγορευτεί αυτό το υπέροχο sport.

 

Η επισήμανση των κανόνων συγκεκριμένα για Multirotors γίνεται επειδή συνήθως τα Multirotors αγοράζουν αρχάριοι και τα χρησιμοποιούν κυρίως για βίντεο ή φωτογραφία σε κατοικημένες περιοχές, οπότε και υπάρχει επικινδυνότητα. Ισχύουν όμως για όλα τα ιπτάμενα μοντέλα.

Προσοχή! Ο χρήστης/χειριστής του Multirotor είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να γνωρίζει τους νόμους και κανονισμούς που ισχύουν στην περιοχή του, συμπεριλαμβανόμενων και των συχνοτήτων αλλά και της ισχύς των εκπομπων από αυτές.

 Συνέχεια 
Το Coolmodels στο Facebook!
Αναζήτηση
 

Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά για την αναζήτηση.
Προχωρημένη αναζήτηση
Γλώσσες
Greek English
Σύνδεση
Διεύθυνση Email

Κωδικός
 

Νέος Λογαριασμός
Ξέχασες τον κωδικό;
Καλάθι αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι
Προσφορές Περισσότερα
Κριτικές Περισσότερα
Charging harness
Καλωδιο για την μπαταρια καλωδιο για την τ/κ καλωδιο για το ..
5 από 5 αστέρια!